Menu
Your Cart

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ / ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ / ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της εταιρείας:
Επιστροφή προϊόντων με χρέωση της εταιρείας μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλες τις περιπτώσεις, στις οποίες η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε, κατά είδος ή ποσότητα, ή σε περίπτωση που κατά την παράδοση, το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την επιστροφή του, κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν, κατά τον χρόνο που συμφωνήθηκε κατόπιν της συνεννόησης με την εταιρεία, τότε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση. Για όλες τις περιπτώσεις, η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο αποστολής) και πλήρη την συσκευασία του.

Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της εταιρείας θα πραγματοποιείται είτε με μεταφορικά μέσα της εταιρείας (εντός λεκανοπεδίου Αττικής), είτε με πρακτορείο της απολύτου επιλογής της εταιρείας, είτε μέσω courier, κατόπιν συνεννόησης του ίδιου του πελάτη με το προσωπικό του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.
Η επιστροφή των προϊόντων, θα γίνεται αποδεκτή εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη.

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το προϊόν είναι κακής-ελαττωματικής ποιότητας, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν, σύμφωνα με τις διατάξεις της οικείας νομοθεσίας.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την εταιρεία, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με επιστροφή της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της εταιρείας και στην περίπτωση επιστροφής με μετρητά, η πληρωμή θα πραγματοποιείται με έμβασμα σε λογαριασμό του, εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του πελάτη:

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του πελάτη μπορεί να πραγματοποιηθεί στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο, εκτός των παραπάνω, άλλαξε γνώμη και δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του προϊόντος, εφόσον δεν έχει εκπνεύσει η κατωτέρω αναφερομένη προθεσμία υπαναχώρησης. Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον πελάτη με αποστολή αυτών, επιβαρυνόμενος ο πελάτης με τα έξοδα αποστολής τους, κατόπιν συνεννόησης με το προσωπικό του ηλεκτρονικού καταστήματός μας. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο αποστολής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την εταιρεία, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με επιστροφή της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της εταιρείας και στην περίπτωση εξόφλησης με μετρητά, η πληρωμή θα πραγματοποιείται με έμβασμα σε λογαριασμό αυτού, εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

 

Υπαναχώρηση:

Ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε πέντε (5) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης και παραλαβής των πωληθέντων προϊόντων για αγορά από το ηλεκτρονικό κατάστημα, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και το κόστος επιστροφής του προϊόντος.  Μετά την πάροδο των 5 εργάσιμων ημερών για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης δεν είναι δυνατόν να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε αγοράσει.

Αίτηση επιστροφής προϊόντων γίνεται από την ιστοσελίδα μας, μέσω της προσωποποιημένης σελίδας λογαριασμού του χρήστη. Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Πολιτική Τιμών

Οι τιμές των προϊόντων, οι οποίες αναγράφονται στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας, είναι οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται και ο Φ.Π.Α), καθορίζονται από την εταιρεία μας και είναι ανταγωνιστικές των τιμών της αγοράς. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχει το δικαίωμα αλλαγής των τιμών χωρίς ειδοποίηση. Βεβαίως, ο πελάτης καταβάλλει το ποσό το οποίο αναγράφεται στην παραγγελία του και δεν παίζει ρόλο αν μέχρι την ημερομηνία παράδοσης η τιμή έχει μεταβληθεί.